??????????????

FURY

Če ni tole najboljši vojni film po Vojaku Ryanu, potem ne vem kateri je, jebemti. Hiter, oster, nasilen, krvav, vrhunsko posnet in zmontiran, še bolje zrežiran (David Ayer), prepričljiv, napet in enkratno odigran. Prava akcijsko vojaška poslastica, kjer gledalec komaj lovi sapo. Eden najboljših filmov letošnjega leta in ultimativni double bill s filmom The Beast Of War iz leta 1988. Resnično dober film vreden ogleda v kinu. Magari trikrat, da gledalec pride k sebi in spočije oči ter možgane. In prizori, pizda so nekateri res briljantni. Recimo tisti, kjer mora mladi Norman Ellison (Logan Lerman) ustreliti ujetega nacija. Pa tisti, ko pride do dvobojev med tankom in pešadijo, ostrostrelci, minometi in drugimi tanki. Pa tisti, kjer se Don “Wardaddy” Collier (Brad Pitt), mastermind in šefe ameriškega tanka, ki sredi Nemčije pobija Nemce, in prej omenjeni Norman, ki je prvič v lajfu na fronti, znajdeta v sobi z dvema Nemkama, Irmo (Anamaria Marinca) in Emmo (Alicia von Rittberg). Pa tisti, kjer se sredi vojne vihre v tanku, ki je njihov dom, zezajo še njuni tovarši, Boyd “Bible” Swan (Shia LaBeouf), Trini “Gordo” Garcia (Michael Pena) in Grady “Con-Ass” Travis (Jon Bernthal). Ma našteval bi lahko do jutri, tako veliko mojstrskih sekvenc je notri. In tako veliko nepozabnih in perfektno nastavljenih in izpeljanih momentov, kjer se omenjena igralska ekipa znajde več kot odlično. Če rečem, da gre za eno najboljših predstav Brada Pitta, ne zgrešim kaj dosti. Res je super, tako kot vsi ostali, ki sestavijo skrajno učinkovito in gledljivo paleto besa, strahu, poguma, odločnosti, živčnosti, obešenjaškega vedenja in prijateljstva, ki je na tak način mogoče samo v jebenem tanku. Film, da se reče. Močno priporočam.

Ocena: 9/10

Fury-BradPitt-Poster-Trailer

14 thoughts on “Fury

  1. Sem mislil it gledat Interstellar in je bla polna dvorana – na hitro sem izbral tole in je definitivno zakon film. Mislim, da mi je ostal v mislih celo bolj kot Interstellar (ki sem ga videl par dni kasneje).

    Všeč mi je

  2. Se popolnoma strinjam! Film kateri mi je res dal mislit…tak krvavo prikazana vonja…kak je vsem vseeno za drugega sovojaka…umre gremo dalje.
    Res prikaze vojno z vso svojo grozo.
    Ko sem koncal z filmom sem sel iz dvorane celi napet…poln adrenalina…prakticno izmucen…brat dozivel enako poln emocij.
    Film ki se me ni spustil naslednje tri dni.
    Res res dober film. 2 uri 15 mineta kot 5 minut.
    Zmotlo me je edino konec…ta epski boj na koncu proti celotnemu vodu SSovcev…elite. Ki so se obnasali kot kure brez glave.
    Razumem na zacetku ko je presenecenje ampak na koncu se bi pa lahko zbrali.
    Pa še nekaj…a je na koncu oni nemec ki pogleda pod tank oni “snajper”?
    Zanimivo da ga ni ubil…glede nato da mu je uničil cel vod.
    Ampak vseeno film ki ga priporocam vsakemu.

    Všeč mi je

  3. Ah, ni snajper, pač nek mlad poba, isto kot ameriški pobalin. Ravno zato ga pusti po moje.
    Niso bili ravno elita. Nimaš kaj, ko tank razturava, ni drugega kot da si zmeden po moje.
    Pa saj vidiš, da so jih počasi le obvladali.

    Všeč mi je

  4. Ravno tako hotel gledati interstellar,pa je bila dvorana ze polna tako da sem se odlocil za tale film.Film je res fenomenalen in naj se omenim odlicen soundtrack (saj zame)…..

    Všeč mi je

  5. Vem kaj mislis,sej je povsod skrbo izbrana glasba,al pa ko korakajo ss-ovci (tam ko je un v gozdicku na strazi…)Uglavnm film k ti da mislt.Zdj morm sam se tale interstellar pogledat,da vidimo ce je res tako dober kot pravijo 🙂

    Všeč mi je

Komentiraj