Home Alone (1990)

HOME ALONE

Včeraj sem si po dvajsetih letih spet ogledal Home Alone, klasično božično uspešnico, ki je iz takrat desetletnega Macaulayja Culkina naredila svetovno zvezdo in mulca, ki je za svoje filmske vloge in reklame pobiral rekordne vsote denarja. Jebat ga, očitno sem prestar, da bi spet padel na limance in prezrl cel kup minusov, ki tale filmček postavijo v neko srednjo žalost. V poceni božičnico, ki bo všeč samo otrokom. Kultni Mac mi je šel na živce s svojim kričanjem, spakovanjem in čvekanjem s samim sabo, film pa je zares zaživel šele v zadnjih desetih minutah, ko sta nastradala Joe Pesci in Daniel Stern. In pozor, Mac, no ja, mali Kevin, ju napade uživaško, nesramno, poniževalno, skorajda perverzno. Tako, da sta se mi dejansko zasmilila in da sem začel navijati zanju. Postaral sem se, nimaš kaj. Stvari, ki so mi bile pri tem filmu nekoč zabavne in simpatične, so mi šle zdaj na živce. Dejansko slab film, kjer tečni mulc pač ostane sam doma in terorizira dva nič hudega sluteča lopova.

Ocena: 5/10

Oddajte komentar

