Paranormal Activity 2, Heartbreaker, Easy A

PARANORMAL ACTIVITY 2

Evo, priznam, med ogledom drugega dela filma Paranormal Activity sem se podelal od strahu. Metalo me je kot že dolgo ne. Imel sem zajebano grozen klavstrofobičen občutek, ko se je zgodba izvrstno stopnjevala, napetost pa rasla iz prizora v prizor, pa sem se tresel kot šiba na vodi. Tudi zdajle, ko pišem tole recenzijo, mi je neprijetno pri duši, kar pomeni, da gledam okoli in poslušam kaj se dogaja v mojem stanovanju. Jp, Paranormal Activity 2 ima vse, kar je manjkalo prvemu delu. In vse, kar mora imeti grozljivka, ki hoče pošteno prestrašiti gledalce. Prvi Paranormal Activity me je dolgočasil, drugi pa mi je pognal strah v kosti. Morda je bilo krivo to, da sem lani videl le originalno internetno verzijo, se pravi inačico, ki je v kinu niso vrteli, ki ni bila tako zelo grozljiva in ki so ji spremenili tudi konec, da so lahko sedaj naredili še nadaljevanje. Zares strašljivo, atmosfersko, prepričljivo in živce parajočo predzgodbo, kjer zlobni demoni napadejo nič hudega slutečo familijo, kjer je mama Kristi sestra glavne junakinje prvega dela, ki se tokrat z možem Micahom oglasi na obisk. Kot sem rekel, tole je tako imenovani prequel, kjer vidimo, zakaj so demoni začeli strašiti Micaha in njegovo ženo, pa tudi nadaljevanje, ki pokaže, kaj se zgodilo po Micahovi smrti. Zajeban film, ki sem ga komaj zdržal do konca, pa četudi sem navajen na vse mogoče grozljivke. Izvrstno narejeni prizori srha in groze, ki učinkujejo sto na uro, če povem po domače. In spretna režija Toda Williamsa, ki je leta 2004 posnel tudi meni vrhunsko dramo The Door in the Floor. Verjetno ena najbolj strašljivih grozljivk zadnjega časa.

Ocena: 8/10

HEARTBREAKER

Heartbreaker, v izvirniku, L’arnacoeur, je resda očarljiva, toda skrajno predvidljiva in že stokrat videna romantična komedija o mladeniču, ki razdira zveze. Ki mu plačajo, da ženske prepriča, da njihov moški ni pravi zanje. Da mu posel cveti vse dokler se ne zaljubi v eno izmed svojih žrtev, je seveda jasno že na začetku. Da gledalca ne čaka čisto nič posebnega in da film premalokrat odleti nad povprečje, pa je prav tako v kontekstu stereotipne zgodbe, ki so jo obračale tudi preštevilne ameriške komedije. Saj veste, lažna ljubezen, ki se čez čas spremeni v pravo, in jeza, ko ženska izve, da so jo prinašali okoli. V glavnih vlogah pozirata Romain Duris, zvezda zelo dobre komedije Ruske lutke, in Vanessa Paradis, gospa Johnny Depp, ki sem jo nazadnje ujel v solidnem filmu Girl on the Bridge iz leta 1999.

Ocena: 5/10

EASY A

Uf, tako slabega in zoprnega filma pa še ne. Tole ni film, tole je navadno sranje od filma. Dolgočasna, nezanimiva in otročja štorija o srednješolki (igra jo skrajno moteča in antipatična Emma Stone), ki med sošolci in sošolkami razširi govorice o tem, kako dobra je v seksu, kako zanjo norijo vsi fantje, skratka, kako huda frajerka je, ko se konča pouk. Bedna antimoralka, ki mladino spodbuja v seks in pizdarije, ter razlaga, da so samo dekleta, ki žurajo in seksajo, kul. No ja, da ni važno, če seksaš, ampak, da se s tem hvališ. V stranskih vlogah pozira cel kup odličnih igralcev, ki jih je lahko sram za sodelovanje v temle filmu, visoka ocena na imdbju pa je očitno rezultat fankluba, ki nima pojma kaj so dobri filmi. No ja, na kolena je padel tudi Roger Ebert, kar pa me na njegove zadnje recenzije niti ne čudi več. Bruh od filma ali pa dokaz, da se je zasukalo meni.

Ocena: 1/10

Oddajte komentar

