The American, Life As We Know It, The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader

THE AMERICAN

Umirjen, počasen, eleganten in očarljivo posnet film o plačanem morilcu (George Clooney), ki mora v Italiji izpeljati svojo poslednjo nalogo. Jp, rekel sem v Italiji, v deželi, kjer se glavni junaki filmov ponavadi zaljubijo. In prav to se zgodi tudi Clooneyju, pa četudi mu šef pred odhodom naroči, naj se ne naveže na nikogar, rekoč: “Včasih si to znal.” Čeprav je Clooney stoični, brezkompromisni in profesionalni plačanec, mu srce vedno znova zmehčajo ženske, očitno njegova šibka točka. In pozor, ženska je tokrat prostitutka (Violante Placido), s katero se naš junak sprva dobi le za seks, za hitro sprostitev, ki pa kmalu preraste v navezanost in ljubezen. Ženske so Clooneyjev kriptonit. Brez njih ne more, kljub temu, da že na začetku filma zaradi nenadnega spleta okoliščin ustreli eno izmed svojih številnih ljubic (Irina Bjorklund), s  katerimi si krajša čas med misijami. Dejansko ljubezenska zg0dba, dovolj prepričljiva in strastna, da se enkratno vkomponira v osnovno zgodbo plačane misije, kjer Clooney skrbno pripravlja teren za izvršitev naloge. Dobro zrežiran in narejen film, kjer velja omeniti tudi sekvenco, v kateri Clooney preizkuša puško s svojo mlajšo kolegico (Thekla Reuten), ki jo šefi prav tako pošljejo v Italijo. Pavšalna reciklaža Donnerjevega filma Assassins, ki svojo zgodbo odpelje bolj realistično, kvalitetnejše in zato morda nekoliko manj komercialno, za svoje dobro seveda.

Ocena: 7/10

LIFE AS WE KNOW IT

Filmov o moških in o ženskah, ki morajo zaradi nesrečnega spleta okoliščin poskrbeti za otroke svojih prijateljev, poznamo cel kup. Saj veste, otrok pride v roke modelom, ki nimajo pojma o otrocih. Dolgočasen kliše, ki ga obrača tudi tale film, kjer otroka, skrajno simpatično punčko Sophie (igrajo jo trojčice Clagett), po fatalni prometni nesreči staršev dobita Josh Duhamel in Katherine Heigl, najboljša prijatelja preminulih zakoncev, ki se kaj dosti ne marata niti med sabo, kar je seveda še en kliše takšnih filmčkov. Pa vendar, Life As We Know It kljub vsemu ni ravno najslabša komedija leta, je le film, ki se zadovolji s povprečjem in nezahtevnemu gledalcu servira nekaj pogojno gledljivih in zabavnih prizorov.

Ocena: 5/10

THE CHRONICLES OF NARNIA: THE VOYAGE OF THE DAWN TREADER

Tretja Narnia je nekje na stopnji druge, ki je bila daleč za prvo, če povem čisto preprosto. Pač razkošni prizori, osupljiva scenografija, dobri posebni efekti in pomanjkanje svežih idej ter atmosfere, s katero se zadnje čase kiti recimo veliko boljši in prepričljivejši Harry Potter, da o kakem Gospodarju prstanovniti ne začnem razmišljati. Narnia je pač pravljica, ki jo je povozil čas, ali še bolje, ki ne sodi več v moderni čas, kjer morajo pravljice imeti še kaj več kot le zmaje, morske pošasti, govoreče podgane in happy end. Če sem iskren, se mi je tretja Narnia celo nekoliko vlekla, ali še strožje, dolgočasil sem se. Verjamem, da se otroci ne bodo, toda jebat ga, nisem več otrok, od pravljice pa  pričakujem še kaj več kot le pocukrano zgodbico za lahko noč. In naša dva junaka (Georgie Henley, Skandar Keynes) se spet znajdeta v čudežni deželi, tokrat s pomočjo slike na steni, še enkrat v druži princa Caspiana (Ben Barnes), najprej na ladji Dawn Treader, nato tudi na kopnem, kjer jih seveda pričaka tudi lev Aslan (že tretjič Liam Neeson). Kot sem že povedal, tretja Narnia ne dosega čarobnosti daleč najboljše prve, marveč se bori s klišeji druge in s konkurenco dosti boljših žanrsko podobnih filmov.

Ocena: 5/10

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s