YOU WILL MEET A TALL DARK STRANGER

Igralska zasedba najnovejšega filma Woodyja Allena je naravnost odlična. Prav zato je škoda, da je zgodba tako zelo običajna in povsem brez presežkov in svežine mnogih Allenovih komedij nravi. Tu so Anthony Hopkins, ki nekega dne zapusti ženo (Gemma Jones) in si najde zelo mlado ljubico (Lucy Punch), pri kateri seveda ne gre brez viagre. Pisatelj Josh Brolin, ki zapostavlja svojo ženo Naomi Watts in sanja o svoji sosedi (Freida Pinto). In galerist Antonio Banderas, v katerega se zagleda Naomi Watts. Vsi so poročeni, vsi bi radi nekaj drugega. Prav zato naslovni stavek, ki ga Gemmi Jones med neko seanso pove vedeževalka Pauline Collins, ki je nisem v pravem pomenu videl že od leta 1989, ko je blestela v prikupni komediji Shirley Valentine, velja za vse glavne junake, ki si želijo spoznati novo ljubezen, ki jih bo očarala in potegnila iz monotonosti vsakdana. Sprva simpatičen in dokaj zabaven filmček, ki pa se kmalu začne nekoliko vleči in izgublja tempo ter gledljivost. Allen resda zna, toda žal se mu zadnja leta z redkimi izjemami vse prevečkrat zgodijo povsem povprečni filmčki, ki bi jih lahko režiral tudi kdo drug.

Ocena: 5/10

THE MYSTERIES OF PITTSBURG

Lahkotno zastavljeni filmi, ki nenadoma uberejo pot v kao globoko in kvalitetno dramo, me vedno pustijo hladnega, saj si zadajo pretežko nalago in gledalca s svojo kvazi kvaliteto začnejo dolgočasiti. Natanko tak je tudi Mysteries of Pittsburg, ki poleg tega še zelo slabo meša različne žanre. Enkrat je drama o odnosu sina in očeta, enkrat je ljubezenski trikotnik, kjer se zaljubita tudi dva moška, enkrat je flirtaška komedija, kjer se glavni junak zaplete s svojo šefico, enkrat pa je zgodba o mladeniču, ki se hoče znebiti sence svojega očeta in zaživeti svoje življenje. Igralska ekipa, kjer v prvi vrsti stojijo Nick Nolte, Sienna Miller, Peter Sarsgaard, Mena Suvari in glavni junak Jon Foster, resda obeta in svojo nalogo opravi solidno, toda film ne dosega svojega namena in ostane na pol poti.

Ocena: 5/10

CYRUS

Cyrus me močno spominja na Greenberg z Benom Stillerjem, na žanr resne komedije, če povem preprosto. In na film, kjer igralec, ki je znan po svojih komičnih vlogah, pokaže tudi nekaj dramskega razpona. Natanko tak je tudi John C. Reilly,ki je resda posnel že cel kup resnih vlog, a je zadnje čase vendarle bolj znan po komedijah tipa Step Brothers, Talladega Nights in recimo Walk Hard. Prav to se mi zdi sporno, saj ga film vtakne med dramo in komedijo, kjer deluje zmedeno in se obnaša kot razcepljena osebnost. Kot komik, ki bi rad pokazal, da zna igrati. In kot dramski glumac, ki bi se rad sproščal s komičnimi premori. Jp, Reilly je najboljši v prizoru, ko na zabavi svoje bivše žene Catherine Keener divja na svoj najljubši komad, kar je všeč tudi Marisi Tomei, ki se vanj zaljubi in še isto noč konča v njegovi postelji. Toda pozor, Marisa ima doma odraslega sina Cyrusa (Jonah Hill), ki novega maminega partnerja sprva sprejme pozitivno, potem pa se izkaže, da je vse skupaj zaigral in da mu gre tip na živce. Ne rečem, da filmček nima nekaj svetlih trenutkov in nekoliko nevsakdanjega ozračja, ki ga loči od navadnih komedij s podobno tematiko, toda žal se ne zna preveč dobro sprehajati med dramo in komedijo, kar pomeni, da je preresen za komedijo in preveč trapast, da bi ga vzeli zares.

Ocena: nič posebnega

THE HEAVY

Tale kriminalni triler me je pritegnil predvsem zavoljo dejstva, da sem hotel videti kako se na filmu znajde boksarski pretty boy Gary Stretch, iz katerega hočejo očitno narediti novo akcijsko zvezdo. Ne bom rekel, da je slab, rekel pa bom, da nastopa v preveč klišejskem filmu, ki ga na trenutke resda rešujejo znana igralska imena, a mu med številnimi tematsko podobnimi celovečerci ne uspe splavati nad gladino. Dejansko gre za povsem rutinsko zgodbico o profiju (Gary Stretch), ki mu šefi (Stephen Rea) podtaknejo umazan posel in tečnega policaja (povsem drugačni Vinnie Jones), poleg tega pa ga pestijo še družinske težave z očetom (Christopher Lee) in bratom (leseni Adrian Paul), kar pomeni, da je kmalu na robu živčnega zloma, kar občuti tudi mladenka Shannyn Sossamon, ki mu mora odstopiti stanovanje. Zadnji obračun je dobro posnet, konec se izogne stereotipom, celota pa ne učinkuje dovolj dobro, saj filmu manjkata boljša dramaturgija in precej več domiselnosti pri scenariju.

Ocena: nič posebnega

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s