inter

INTERSTELLAR

Jp, naši starši so imeli Stanleyja Kubricka, mi pa imamo Christopherja Nolana, ki nam je spet dal enega najboljši filmov leta. Čistokrvno znanstveno fantastično mojstrovino, ki preseneti z izjemno čustvenim in človeških nabojem. In ki jo je Nolan, ta mojster filmske režije, posnel tako, kot da je old school, kjer se CGIja sploh ne vidi. Prav to je fenomenalno, prav to Interstellar odnese nad oblake in med najboljše filme daleč na okoli. Matthew McConaughey je itak spet perfekten, več kot odlično pa mu sledijo Anne Hathaway, Jessica Chastain in Michael Caine, ki odigra eno svojih najboljših vlog v zadnjih letih. Nolan je z Interstellarjem res naredil neverjetno mešanico znanstvene fanastike in drame, ki gledalca posrka v dogajanje. Tako zelo, da skupaj v glavnimi junaki, ki odidejo v vesolje, da bi našli planet, kamor bi se lahko ljudje preselili iz Zemlje, ki počasi propada, ostane v časovni zanki, v stanju, kjer čas nima nobenega pomena več.

maxresdefault

Ogled filma Interstellar je brezčasna izkušnja, kjer dve uri in pol mineta kot bi trenil. Ali še bolje, kjer se gledalec sploh ne ozira na čas, saj skupaj z junaki rešuje Zemljo in svoj obstoj. To je Odiseja 2001 za novo tisočletje. Tako zelo velik in pomemben film, da ga veliko platno komaj drži skupaj. Nolan nam je s filmom Inception skuril možgane, zdaj pa nam skuri tudi srce in dušo. Še posebej, ko gledamo McConaugheyja, ki z vesoljske ladje preko ekrana in zvočnih posnetkov spremlja svoje otroke na Zemlji. Odličen film, res. Za nujen ogled. Če kdo misli drugače, pa naj neha gledat filme. Pika.

Ocena: 9/10

interstellar-141022a-618x400

19 thoughts on “Interstellar

  1. Enostavno se nisem nasel v tem filmu…meni je bil predolg…dolgocasen ocitno mi ne lezijo te sci-fi scene.
    Tud Odisejo sem probal gledat enkrat dolgo nazaj in ni to za mene.
    Žal.

    Všeč mi je

  2. film je dober za razliko od Inception, ki sem ga poskusil gledat celo 2x, ampak brez uspeha, ostal mi je v spominu samo zato, ker razmišljam kaj je folku tako hudega na tem filmu(in ja prebral sem tvojo recenzijo filma Inception.Interstellar ti pa ponudi malo idej za razmislek in kakšno (lahko tudi) globoko debato 🙂

    Všeč mi je

  3. Končno videl film. Dolgo je trajalo, se vidi, da ne igra v Ljubljani.

    Moram priznati, da film Interstellar ni slab. Ni Nolanov najboljši film a je film vseeno dober. Sploh moram pohvaliti Matthewa McConaugheya, Michaela Cainea, Johna Lithgowa ter Jessico Chastain. Pohvaliti moram tudi Hansa Zimmerja za odlično glasbo. Sicer pa, če pogledamo prejšnje Nolanove filme (vsi trije filmi o Batmanu, Memento, Prestige, Inception, Insomnia) opazimo eno novost. Humor. Toliko je bilo očitkov, da so njegovi filmi preveč resni, še posebej Batman. No, filmu Interstellar to ne moremo očitati. Nolanu je kar dobro uspelo dati humor v film. Je pa v filmu vseeno nekaj realizma. Nolan je Nolan. To je on.

    Sicer pa Iztok: “Nolan, ta mojster filmske režije” ali pa “ki nam je spet dal enega najboljši(h) filmov leta.” Hudo! Neprecenljivo!

    Všeč mi je

  4. Meni sta Memento in The prestige. Tudi Insomnia ni tako slab film. Dober remake, mogoče celo eden boljših. Najslabši je The dark knight rises. Samo to ne pomeni, da mi je najslabši film o Batmanu, je samo njegov najslabši film.

    In, da se vrnem nazaj na film Interstellar:
    http://www.theguardian.com/film/2014/nov/19/interstellar-comic-book-christopher-nolan-sean-gordon-murphy-absolute-zero

    http://www.ign.com/articles/2014/11/18/christopher-nolan-pens-interstellar-prequel-comic

    Všeč mi je

  5. Gledala včeraj v Cankarjevem domu.

    Mnogo boljše od zadnjega Batmana in remaka Supermana. Rekla bi, še bolj ambiciozen kot Inception.

    Ni ga režiserja, ki dela danes tako zanimive in inteligentne “blockbuster” filme. Črne luknje, nove dimenzije, potovanje v času/prostoru…obenem pa tudi ne zmanjka dobre igre (McCounaghey in Caine, čeprav zame lik Murph ukrade film drugim). Zanimiv preobrat na sredi. Minus : duhovičenje robotov.

    Mogoče edino na koncu razočaranje, da ga hčerka tako hladno odpravi “imam svoje otroke”/”pojdi k Brandovi” potem, ko je leta in leta iskal pot do nje. Pa tudi, je njegov sin že umrl ? Nič ga ne omenijo.

    Všeč mi je

  6. Očitno je sin umrl, ja. Glede na to, da je hčerka stara ko Zemlja, je logično po moje.
    Pa pozabil ga je malo kot kaže, saj je bil ves čas v hčerini sobi.
    Je pa tudi meni malo na hitro bilo tisto srečanje, ja.
    Se strinjam tudi, da je Interstellar ambicioznejši od Inception. Itak.

    Všeč mi je

  7. Mogoče film ni več tako svež toda na netu sem zasledil dokaj svežo novico, da bi moral najprej film režirati Steven Spielberg in, da je bil konec filma veliko bolj krut in temačen dokler zadevo v roke ni dobil Christopher Nolan.
    Več:
    http://www.filmstart.si/novice/medzvezdje-bi-se-lahko-koncalo-tudi-drugace/

    http://wegotthiscovered.com/movies/interstellars-original-depressing/

    http://www.movieweb.com/interstellar-movie-original-ending-waves-featurette

    Če koga zanima….

    Všeč mi je

  8. Prvič sem probal gledati ta film, pa sem skoraj umrl od dolgčasa, resda sem ga začel gledati po 5 piru in nisem zdržal do konca. Ker sem prebral tvojo kritiko, sem ga še enkrat vzel v knjižnici in sedaj se bom skušal prebiti do konca-trezen seveda. Če je v kakšnem filmu preveč slavnih igralcev, dobim asociacije na prejšnje filme, kar me moti. Enake težave sem imel pri Volku iz Wall Streeta, ko sem ga drugič gledal pa mi je bil všeč.

    Všeč mi je

  9. Zdravo Iztok
    Noro, po drugem gledanju filma, dobrem začetku, medlem nadaljevanju, je film začel dobivati obrate. Uau,
    iz dobrega je bil na koncu tako odličen, da sem se počutil kot bi bil v sanjah nekega šizofrenika. Tako kot če greš v hribe, če je pri koči megla, se ne smeš obrniti, ampak moraš naprej. Malo pa so kopirali Odisejo,
    zadnjih nekaj sekund šizo scene so raztegnili na pol ure. Je pa res, da je odvisno od dneva ali si želiš umetnosti, če si v depri je bolje požlampati dva piva.

    Všeč mi je

Komentiraj