THE BIG SHORT

Okej, zavedam se kvalitet tega filma, pa zavedam se, da je izjemno aktualen, insajderski in pomemben za razumevanje finančne krize, ki se je začela nekaj let nazaj, a jebat ga, te pizdarije s kešem, borzo in bankami pač niso moja scena, saj jih ne razumem kot bi jih moral, kar pomeni, da se mi tudi film zavoljo tega ne zdi nič posebnega in nič posebej zanimivega. Zakulisje prihoda finančne krize, ampak narejeno tako, da moraš biti insajder, da ti je jasno kaj vse se dogaja na platnu. To mi je fail, to mi je napaka, zaradi katere nisem pa nisem padel noter. Kljub izjemnim igralskim kreacijam, kjer sta najboljša Christian Bale in Steve Carell.

Ocena: 5/10

bigshottrailer

2 thoughts on “The Big Short

  1. Moram reči da sem bil sam po ogledu tega filma presenečen, zakaj dobiva tako visoke ocene. V bistvu gre za napol dokumentarec katerega tematika je sicer v filmu dobro in dokaj razumljivo predstavljena, večine pa verjamem to ne zanima preveč. Meni osebno je bil boljši film na temo finančne krize Margin Call in celo The Company Man. Kogar zares zanima celotno ozadje finančne krize pa bo bistveno več izvedel, če si pogleda kakšne pravi dokumentarec na to temo.

    Všeč mi je

Komentiraj