THE HATEFUL EIGHT

Dajte skupaj Agatho Christie, splatter, old school vestern, črni humor in The Thing, pa boste dobili The Hateful Eight, osmi film Quentina Tarantina, ki je seveda spet v odlični formi. Resda ne v takšni kot pri dosti boljšem Djangu, a vseeno takšni, da gledalec brez težav zvozi skoraj tri ure dogajanja, ki se iz nekoliko prepočasnega uvoda razvije v zelo zanimiv whodunit, kjer začnejo trupla padati kot za stavo. Izredno nasilen in krvav film, ki pa ga vedno znova sprošča obešenjaški humor, kjer briljirata Samuel L. Jackson in Walton Goggins. Ko smo že pri igralski zasedbi, joj, kako fino je spet gledati Jennifer Jason Leigh v opazni vlogi. To enkratno igralko in svetovno prvakinjo filmov Single White Female, Last Exit To Brooklyn in Flesh + Blood, ki je zadnja leta padla v drugo ligo, kar je taka sramota, da komaj verjamem. Tarantino ji je dal drugo šanso, Tarantino se zaveda kaka carica je. Isto velja za Kurta Russella, ki je svoje najbolj slavne dneve pustil daleč za sabo. Tarantino ga je prebudil kot je v Šundu prebudil Johna Travolto, v Jackie Brown pa Pam Grier. Tarantino navoha prave igralce. Tarantino da znova možnost legendam, ki ne bi smele pasti v posrane in neodmevne filme. Russell je res frajer, a vseeno sem bil bolj vesel vrnitve Jennifer Jason Leigh, ki sem jo oboževal sto let nazaj. The Hateful Eight je dober film, je še en dokaz kako velik filmar je Tarantino. Pika.

Ocena: 7/10

The-Hateful-Eight-large-970x545

12 thoughts on “The Hateful Eight

  1. Filmoljub ne hodi v kino, to je splošno znano. Če že gre, pa gre gledat sinhro risanko z otroci. Če je bil letos v kino desetkrat bom zelo presenečen. Ljubitelj filma pa tak 🙂

    Še dobro, da si ga ti pa gledal v kinu, a ne. Še dobro, da si moral pri meni pizdit na to temo. V novem letu 2016 ti želim, da bi te srečala zdrava pamet in smisel za pisanje — čeprav je upanja bolj malo.

    Všeč mi je

  2. Kaj vem, nekako najslabši Tarantino med vsemi, sicer še vedno zabaven film a nekako dobil enaki občutek, kot pri zadnjem filmu Wes Andersona, ni in ni bilo tište “iskrice” med ogledom.

    Ne vem no, mogoče bom rabil čas, da mi bo potegnil, a zaenkrat imam kar malo grenak priokus, ko se spomnim nanj.

    Všeč mi je

  3. Neslavne barabe so mi super, bi bile še boljše brez neslavnih barab, ker delujejo vrinjeno in preveč karikaturirano proti ostalim likom a sem jih vzljubil v zaadnjih letih, tako da je še tudi tu upanje da mi bo postal film ljubi a za enkrat je na neslavnem zadnjem mestu med filmi, ki jih je posnel.

    Sicer mi je Kill Bill vol. 1 še vedno najbolj izpopolnjen izdelek, kar jih je naredil in ga gledam vedno če ga ujamem na TVju, nekako tako kot ni božiča brez ogleda Umri pokončno 1 in Sam doma 1, s to razliko da Kill Billa lahko gledam vedno.

    Všeč mi je

  4. Pred dnevi pogledal dokumentarec, o 20 obletnici delovanja Tarantina in mislim, da sem ugotovil, kje The Hateful Eight zataji.

    Montaža ga zjebe.

    Pri Djangu še ni bili tako očitno, da je to bil prvi film, kjer s Tarantinom ni sodelovala njegova montažerka Sally Menke, ki je 2011 preminula. Samo pri The Hateful Eight se pa opazi, še posebno, ker se 85% filma dogaja v enem prostoru.

    Lahko, da dlako cepim, samo med ogledom dokumentarca, se mi je pa posvetilo zakaj mi The Hateful Eight, niso tako kul kot prejšnji filmi.

    Všeč mi je

  5. Meni film deluje kot bi bil posnet po kakšni gledališki predstavi, plus še par posnetkov zasnežene pokrajine, ki so ostali od Revenanta. Meni film sicer ni nič posebnega. Če hočem gledati gledališko predstavo bom šel raje v gledališče kot v kino. Tim Roth pa igra kot bi gledal Christopherja Waltza v Neslavnih barabah.

    Všeč mi je

Komentiraj