SICARIO

Kot vedno odlični Benicio Del Toro je “sicario”, jebeni plačanec, ki sodeluje z vsemi, od katerih ima korist. S policijo, s karteli, z FBIjem in še s kom. Ko ga rabijo, ga pokličejo. Nihče mu ne teži, vsi točno vedo, da je profi in da ga morajo pustiti, da v miru spelje svoj posel. Vse dokler med policijske vrte ne prikoraka mlada, nadebudna in idealov polna Kate Macer (izvrstna Emily Blunt), ki ji stvari seveda smrdijo in ki za razliko od svojega starejšega in izkušenega kolega (Josh Brolin), ne zna zamižati na eno oko. Sicario je najboljši film Denisa Villeneuvea, ki mi do zdaj nekako ni bil pisan na kožo. Vsi so noreli za njegovimi filmi, sam pa sem ostajal precej hladen. Tokrat je ipak drugače, tokrat sem tudi jaz padel v ostro, direktno in karizmatično posneto kriminalko, ki me resda ni sesula kot mnoge druge gledalce, mi je pa vsekakor dovolj všeč in dovolj zanimiva, da lahko mirne duše zapišem, da gre za super izdelek vreden ogleda. Še posebej v finalu, ki je tako zelo dobro, da bi si zaslužilo svoj film.

Ocena: 7/10

Main-Quad_AW_29617-Sicario-small

1 thoughts on “Sicario

Komentiraj